Hakkımızda

Yerel varlığımız ile, dünya çapında hizmetler sunar  Profil Boru Bükme Makinaları, Profil Boru Kesme Makineleri, Profil Sac Boru Polisaj Makinaları, Boru Şişirme Büzme Uç şekillendirme Boru Form Makinaları, Tel Bükme makinaları üreticisi firmalarının küresel ortağı olarak ve aynı anda Profil Boru Bükme Kalıpları ve Boru Bükme Toplu Malafa mandrel, Boru Bükme Kaşık Wiper ve diğer tüm Boru Profil bükme ekipmanlarının mühendislik, tasarım, dizayn ve imalatı ile kurulum ve ürün çıkarma hizmetlerini tüm Türkiye ve yakın komşularımıza da sunarız.

Şirket olarak gücümüzü, öncelikle 20 yılı aşkın boru profil  bükme, boru kesme, profil ve boru polisaj, tel bükme, çapaksız boru kesme, daire testere ve şerit testereler ile metal kesme uygulamaları, boru boy tamamlama, boru pah kırma, boru profil çapak alma, boru uç form verme, boru şişirme ve büzme prosesleri ve lazer ile boru profil kesme uygulamalarındaki tecrübelerimizden ve küresel hizmet sunan partnerlerimizden alıyoruz.

2009 yılında çalışmalarına başladığımız ve son 2 yıldır aktif olarak kullandığımız ‘ ITIL (Informatıon Technology Infrastructure Library)’ ya da BS 15000 (Bilgi Teknolojisi Servis Yönetim Standartı ) ile satış sonrası ürün ve müşteri odaklı kalitemizi artırmaktadır.

Müşteri odaklı faaliyetlerimiz aşağıda belirtilen değerlere dayanmaktadır.

20 yılı aşan boru profil bükme kesme ve polisj uygulamalarındaki bilgi ve tecrübelerimiz

Son kullanıcı müşterilerimiz ve bayilerimizin rekabet gücünü arttırabilmek için yeni teknolojiler ve fikirler

Birbirine zıt gibi görünen ancak misyonumuz olan “ İstikar ve Değişim”

Müşteri ihtiyaçlarına özel çözümler, Müşterilerimizle pozitif iletişim , etik ve gizlilik prensiplerine dayalı karşılıklı büyüme

Peki, uygulaması ile övündüğümüz ve yüksek bir standart olan ITIL sistemi nedir ;

         Müşterinin (birey ,kurum, organizasyon ) satın aldığı ürünün yanında , satış sırasında ve sonrasında alacağı hizmetin kaliteside artık satış/pazarlama sürecinde önemli tercih kriterlerinden biri haline gelmiştir. Günümüzde satış ve aşamasında müşterilerin ISO9000 belgesi sorması , kalite standart arayışının sonucudur. Benzer şekilde de ITIL (Informatıon Technology Infrastructure Library) yada BS15000 satış sonrası hizmette benzer bir standart haline gelmektedir. ITIL , özellikle maliyet , kalite, zaman ve iş süreci konularında getirdiği faydaların yanında , müşteri memnuniyeti ve non-stop (tıkır-tıkır!!!) çalışan makinalar demektir.

© 2024. Tüm Hakları Saklıdır.